Hoe verwijder ik de locaties van Facebook? (zie bijlage)

Hoe kan ik deze locaties/reizen verwijderen? Dat kruisje geeft alleen ''sluiten'' aan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Het is mogelijk, maar het kost enig werk. Het verwijderen van de locaties gaat als volgt:
1) klik op de pin op de kaart en dan op de locatie binnen de pin
2) klik dan links op "activiteiten van vrinden"
3) klik op datum/tijd
4) klik op "bericht verwijderen"

En dit moet je dan voor alle locaties herhalen..

Ik heb verder geen idee hoe je berichten die vanaf je telefoon zijn verstuurd, daar de locatie van kunt verwijderen..

Hoop dat je hier wat aan hebt!