Hoe verwijder ik een hotmail account bij de Nokia Lumia 800 &hoe haal ik mijn facebookvrienden weg uit mijn contactpersonenlijst ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Lumia 800, is wp7 als ik mij niet vergis.
Ik draai zelf op wp8, maar maakt volgens mij geen wezenlijk verschil met de werkwijze.

Is het je hoofdaccount ( het account waarmee je je toestel geregistreerd hebt ),
dan dien je je toestel een harde reset geven.
Dit account kan helaas op een andere manier niet verwijdert worden.

Betreft het een secundair account, deze kan je gewoon in instellingen/email en account verwijderen door deze even vast te houden en vervolgens op verwijderen te tikken.

facebookvriendjes kan je verwijderen door naar je adresboek te gaan
en dan naar instellingen.
Eenmaal gevonden, even naar beneden scrollen naar accounts en vervolgens zie je daar je facebook account.
Deze tik je aan.
Nu kan je bij de instellingen komen van het desbetreffend account.
Scrol hierin naar beneden tot aan Te synchroniseren inhoud.
Verwijder hier het vinkje bij contacten.

Als het goed is dan ben je in enkele ogenblikken deze contacten kwijt.
Anders start je hem even opnieuw op.