Ik heb van een vriend een oude blackberry curve 9300 geleend. Maar als ik mijn simkaart erin doe dan valt die uit, hoe kan dat?

ik wilde die blackberry dus net aanzetten, in het begin deed die het ook, maar daarna viel die opeens uit en kreeg ik hem ook niet meer aan. En ik heb al geprobeerd aan de oplader maar hij is niet leeg. En die vriend zei dat het een simlockvrije telefoon is, omdat anderen hem ook hebben geleend. En hij is gewoon goed fabrieksklaar, hij is nog gewoon in goede staten. Dus weet iemand wat ik eraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Doe je simkaart er niet in, aanzetten dan batterij eruit halen later doe je hem even aan de lader en je simkaart er weer in stoppen. Als ie het danniet doet moet je je telefoon maar opsturen.