Galaxcy ace start niet meer op. Zelfs niet tot invoeren van pincode?

Gisteren wilde ik mijn ace opladen maar dat deed hij niet meer. Daar heb ik al vaker last van gehad en dat loste je Op door de accu eruit te halen terwijl hij nog aan staat. Dat gisteren dus ook gedaan maar nu doet hij helemaal niets meer. Hij komt nog niet eens bij de Samsung logo, echt helemaal niets meer. Valt er nog wat te proberen of heeft mijn mobiel het gewoon begeven?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik herken het, heb nu al mijn derde samsung toestel maar de meeste toestellen begeven het naar een jaar of 2.
Dit heeft samsung zo vaak. Precies wat je zegt het begint met uitvallen en opeens dan doet die helemaal niet meer. Je kunt ermee naar een telefoon winkel gaan maar ik denk dat die gewoon stuk is.